onsdag 15 juni 2011

Annorlunda

Ja denna dag har varit annorlunda kan jag milt säga. Diddi var ute en stund på kvällníngen i lekparken, plötsligt hördes ett skärande skrik (balkongdörren var stängd ) jag rusar ut på balkongen och ser Diddi sakta lämna sandlådan och gick mot ett träd, där ställde hon sig och fortsatte låta högt och gällt. Jag ropade å ropade och tillslut hörde hon mig, jag frågade vad det var ...Inget svarade hon och gick tillbaka till sandlådan som om inget hänt. I sandlådan var en mamma med 2 barn som bara stod och stirrade å stirrade, när hon stirrat klart tog hon sina barn och gick. Diddi lekte med en pojke som jag tror även han har diganoser. Dom lekte eller ska säga lekte vid sidan av varann, efter en stund såg jag att hon inte klarade mer så jag ropade in henne. Väl inne satte hon sig vid sin dator men då blev hon ännumer konstig. Hon började prata med olika stämmor och nynnade höööögt dessutom pratade hon inte svenska utan ren engelska. Jag hade svårt att hålla mig för skratt kan jag säga, det lät himla kul dessutom betedde hon sig underligt, hon ticsade med hela kroppen av och till. Det ska bli intressant å se när hon behagar somna inatt. Denna dag är svår att beskriva för nån som inte varit med och sett. Men det kommer en dag i morgon med och det ska bli spännande att se vad den bjuder på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar