onsdag 1 juni 2011

Träning

Idag har jag och Nanna varit på gymet och idag köpte jag ett månadskort åt henne där. 2 gånger i veckan minst har vi sagt att hon ska träna med mig där. Hon är jätteduktig trots att hon tycker det är lite jobbigt att det är folk där. I morgon vet jag inte om det blir nån träning men på fredag morgon är det dax för mig och Nanna igen och på eftermiddan ska jag dit med ena svärsonen....Daniel.

Å nu nåt helt annat. Jag har funderat lite kring en del personer i min närhet, visst jag är inte duktig på att ringa men försöker iaf hålla kontakt via msn, sms mm. Får inga eller ytterst få svar, men vet att det pratas om att jag aldrig hör av mig på nåt sätt mm. Frågan är då, ska jag fortsätta försöka eller låta det vara? Ja jag vet inte det känns på nåt sätt som om dessa inte vill ha kontakt så vi får väl se hur det blir. Sen så blir jag lite fundersam på att om man gör förändringar så är man konstig,,, jag tycker inte det men andra tycker det. Jag prioriterar det som jag anser vara viktigt här och nu, sen att jag är en hemma människa har sina anledningar. Sen så är det lite spänt här hemma nu känns det som, varför vet jag inte rikitgt men det ger sig väl. Nej nu ska jag inte skriva mer om detta , inte här iaf. Ha en bra dag nu när det ska vara sk sommar då det är 1 juni idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar