torsdag 16 juni 2011

Morgon

Diddi sov till nästan tolv idag, 9 timmar blev det för henne. Liksom igår är hon helt i det blå men glad, lite konstigt känns det för hon inte är närvarande trots att hennes kropp är det. Det viktiga nu är att hon är nöjd med tillvaron som det är just nu, tror inte att hon lider av sin autistiska del nu, hon kan behöva lugnet. På måndag blir det ju medicinbyte och annat som sker. Dock kommer jag oroa ihjäl mig inatt när jag ska jobba för då har ingen koll på henne, för Peter lägger sig tidigt och är STENDÖV och Ninna ska jobba förmidda hon med så hon sover vid 23. Jaja, jag får be till högre makter att det blir lugnt, i morgon åker Peter å Diddi till stugan så jag får sova när Peter kommer från jobbet före går det inte, mina 2 npfare får klara sig själva från sju till jag kommer hem vid 9 och det känns inte så bra nu när Diddi är så annorlunda men vad ska jag göra? Jag måste ju jobba åxå.

1 kommentar: