måndag 13 juni 2011

Diddi

Att ha en Diddi är inte lätt. När klockan blev 21 så börjar csi och hon vet att jag ska se det och att hon ska lägga sig då, men vad händer? Jo hon får jordens utbrott, skriker och svär , blir helt galen. Tillslutr slänger hon fjärrkontrollen mot mig men som tur e missar hon. rusar in på sitt rum slår igen dörren så jag tror att den ska komma ut i hallen. Hennes utbrott blir mer och mer våldsamma och hon svär mer och mer. Hon la sig i sängen med kläderna på och snurrade in sig helt i påslakanet och grinade hysteriskt. Hon går inte att nå när det blir såhär, jag lider med henne samtidigt som tankarna går åt hållet som jag inte vill. För  det är snart 2,5 årsen hon slog mig sist och då var hon svår att hålla i, frågan e om jag klarar av henne om hon börjar slå mig igen. Ja jag är rädd för vad som kan hända, varför ska detta drabba mitt barn? Jag vill att alla mina barn ska må bra och vara lyckliga.  Ska ringa BuP i morgon för nu måste dom hjälpa oss innan hon börjar slå nån. Hon lider nå hemskt av hur hon är, efter dess utbrott blir hon lessen och får VÄLDIGT mörka tankar. Så inatt blir det vaka för att se att hon inte skadar sig. Trots att hon fått max dos av sin sovmedicin är hon vaken och det gör att jag måste vara mer allert än nånsin. Så jag har insett att min ledighet kommer gå åt till att jobba hårdare än nånsin. Jag som trodde jag skulle kunna träna en hel del nu men barnen går först. Blir till att ställa klockan på larm vaje timme från det jag lägger mig, men blir uppe minst  ett par timmar till, jag vågar inte lägga mig än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar