tisdag 14 juni 2011

Dagen idag och lite tankar

Diddi är feberfri men snorar och hostar ännu. Dessutom så är hennes humör inte som det borde, hon är omöjlig att läsa av och går i taket för ingenting. Har jagat både bup och hab idag , blivit lovad att dom ska höra av sig men inte f_n gör dom det. Har nu mailat hab men nåt e galet med mailen åxå, jag tror jag blir galen. Denna dag har varit låååång och seg pga allt. Ida ÄR SJUK därav att vi är inne. Jag hoppas innerligen att denna natt blir mindre vakande och att hon inte får ett massivt utbrott nu ikväll. Ja det visar sig ju. Idag när Peter kom hem så sa jag hejdå och jag och Ninna tog vovvarna med oss och gick till min bror johan en stund så jag fick lite ledigt. Det var väldingt skönt måste jag säga.

Blir lite sorgsen när människor inte förstår och att dom har förutfattade meningar om vad som är vad när det gäller min familj och så. Alla har vi rätt att tro och tycka men fråga istället för att ha förutfattade meningar, det blir så mycket enklare då. Om det är så att ni tycker att jag beter mig fel säg det då och om mina skäl till olika saker verkar störande så är det så, jag kan inget göra. Ibland undrar jag hur jag ska vara för att folk ska vara nöjda. Kanske ska sluta umgås med andra, det är ju inget jag vill men kanske ett måste. Ja det är mina känslor i detta inlägg. Nej nu underhålla Diddi lite innan kvällsbestyren tar över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar