onsdag 15 juni 2011

YESSSSSS

Idag har jag pratat med sköterskan från bup, dom tog upp Diddis ärende på konferansen. Dom kom fram till att hon är fel medicinerad och absolut inte ska äta conserta och att hon inte ska äta melatonin då hon iaf inte somnar med det. Så nu följer några dagar som hon är helt utan medicin, det som märkts idag är att hon pratar bäbisspråk och är ganska liten i sättet men det får hon vara det är helt ok.  Hon har ticsat mindre än vanligt. Sen är frågan hur omgivningen tar det men vet ni det SKITER jag i totalt. Sen så ska jag ringa min husläkare och be om att få strattera utskrivet till mig för att se om det blir bättre, jag har ju som jag skrivit i nåt tidigare inlägg åxå problematik och väntar på utredning. Jag har ju haft citalopram i 10 år, sköterskan sa att visst dom hjälpte säkert under perioden jag var "sjuk" men det hjälper absolut inte på vare sig adhd eller asperger. Även Peter ska ev börja medicinera då han är ett levande bevis på adhd utan papper, ja ni förstår säkert . Så jag e nu hoppfull kan jag meddela*ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar