lördag 18 juni 2011

Blandad dag

Idag har varit en blandad dag, dels så har Diddi visat en del humörutbrott sen så har jag avslutat 2 vänskaper. Ni minns kanske att jag skrev om oförstående människor och 2 av dom har jag nu sagt upp kontakten med pga att dom inte förstår och vägrar förstå, sådana människor klarar jag mig utan dom tar bara energi som jag behöver till annat. Diddi och Peter är istugan över helgen så jag får det lugnt och skönt, ja jag menar det men älskar dom ändå*S* Ninna sover hos sin pojkvän och Susann sover hos oss och håller Nanna sällskap, nja snarare finns där för hon somnade nog före 23 tror jag. Jag är på jobbet men är ledig lördag och söndag.
Idag pratade jag åxå med npu enheten och nästa vecka får jag en kallelse om att böja min utredning angående adhd och asperger. Ska bli skönt att få svar på varför jag funkar som jag gör, fast jag vet redan men andra kanske kan förstår liiite mer än i nuläget. Imorgon lördag ska jag på dildoparty...d e kuuuul kan jag lova, klämma å känna och skratta massor. Nä nu ska jag jobba lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar