onsdag 15 juni 2011

Bup

Blev väckt vid åtta av mobilen, det var en kvinna från bup som ringde. Oj, vilken underbar person alltså. Hon lyssnade och förvånades över att Diddi fortfarande hade conserta trots sina tics. Hon skulle ta upp Diddis fall nu på konferansen som är nu på morgonen för hon ansåg att hon va en prio 1. Dock så ska Diddi inte ha conserta eller melatonin längre, lite orolig är jag över hur pass autistisk hon blir men ärligt så hellre det än alla dessa utbrott. Nackdelen är att hon kommer vara i det blå och inte vara så kontaktbar nu, kanske skönt för henne åxå. Sen så hoppas jag att hon inte får så många utbrott som den senaste tiden. Fick även tillsägelse om att lägga mig igen, men jag kan inte sova för nu är jag uppvarvad. Sen så skyllde jag på hundarna men hon sa låt dom säga till när dom måste ut för du måste sova, sen s skulle jag låta Diddi sova tills hon vaknade idag för att det ska bli lättare för henne, hon e ju så trött för att sömnen är ju helt åt skogen. Jag kollade henne vid ett å trodde att hon sov men ack så fel det var då. Kl 4 somnade hon med mig i sin säng, ja jag e trött liksom hon, men kan inte sova. Hmm ska nog dricka upp kaffet å sen ta en tur till affären å köpa cigg medans hon och Nanna sover. Ska dock putta på Nanna så hon vet att jag går för då kan hon ha ett öra på Diddi, tror iofs att ingen av dom e uppe före 11 idag. Nej nu dricka upp sen iväg!!!JAg speedad? näää hur kan ni tro det?*S*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar