torsdag 9 juni 2011

Varmt

I morse vaknade jag 5:15 och jag kan ju säga att till och med vovvarna trodde jag var tokig. Straxt efter sju så tog jag vovvarna och gick till Gustav, tur att hon e morronpigg åxå. Ninna och Peter var vakna när jag kom hemv vid tio men Nanna och Diddi sov ännu.Idag har det varit kanon varmt igen och det tar på krafterna, Krux håller på att storkna medans Litha tar det med ro. Har varit med Ninna och tittat på lägenhet, den va om möjlit ännu varmare än varm. Men 1 augusti så flyttar hon in så då blir det bara 2 barn igen. Skönt för både henne och oss. Diddi blir inte så trevlig av denna värme, men det är förståligt, jag blir åxå kinkig av värmen.Snart så ska jag och Nanna och Ninna titta på criminal minds å sen criminal minds suspect behavior, Peter tycker nog inte att d e så kul men men vi e fler så ha e nedröstad*S*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar