tisdag 14 juni 2011

Lite ditten å datten

Har pratat med personerna jag skrev om så nu är det löst, det mesta iaf. Har försökt förklara hur det är att ha barn med dessa funktionsnedsättningar, det är inte lätt men jag har gjort ett försök. Nu får vi se om det blir bättre eller hur det blir, det visar sig skulle jag tro. Men det var skönt att vi pratat igenom detta iaf. Fick Diddi i säng utan allt för stort utbrott ikväll, skönt kan jag säga. Tittar på House och dricker en mugg kaffe i lugn och ro. Typsikt att 4an ska krångla för mig  idag.Fick hjälp att lösa prolemet*S*  Skulle inte sagt att Diddi inte fick nå större utbrott för det kom ett*suck* fast det var inte lika stort som i går. Jaja så kan det bli när man tar ut segern i förskott. Nej nu ska jag försöka njuta av det som återstår av House och en ny kopp varm kaffe.

1 kommentar: